Syazwan Zulkifli berjanji akan ubah sikap

KUALA LUMPUR: Pelakon Syazwan Zulkifli mengakui kesilapannya kerana mengasari pengacara Shenty Feliziana hingga mengakibatkan kekasihnya itu mengalami kecederaan patah rahang.

"Saya mengakui silap saya dan berjanji untuk berubah. Setiap masalah boleh diselesaikan dengan baik, mungkin lepas ini saya perlu mengawal emosi. Tetapi itu bukan bermakna saya seorang yang panas baran

"Lelaki mempunyai egonya, apatah lagi hal sebelum itu belum selesai.

Ketika bergaduh, saya tersikku mukanya dan ia tidak disengajakan. Ketika itu, saya sedang memandu dan apabila melihat wajah Shenty, saya menangis. Ya Allah! Kenapa jadi begini?," jelas Syazwan seperti yang dilaporkan BH Plus.

Menurut Syazwan, dia juga telah menjelaskan perkara sebenar kepada pihak keluarganya.

0 Response to "Syazwan Zulkifli berjanji akan ubah sikap"

Post a Comment