10 Artis Hollywood Dengan Kecantikan Palsu

Dari luar, penampilan bintang-bintang Hollywood ini memang luar biasa. Namun jangan sampai tertipu, kerana yang mereka tunjukkan ternyata palsu! Benarkah!

Memang tak semua bintang Hollywood ini mengakui berbagai treatment, termasuk operasi plastik, yang telah mereka lakukan.

Namun berbagai bukti telah menunjukkan bahwa bahagian tubuh mereka tidak alami. Siapa sahaja bintang-bintang cantik Hollywood yang ternyata bertubuh palsu? Apa pula yang telah mereka lakukan pada tubuhnya? Cari tahu jawabannya di sini!

1. Heidi Montag


Heidi Montag memang terkenal sebagai artis yang sangat taksub pada pembedahan plastik. Semua bermula saat bintang CBB ini melakukan pembesaran dan rhinoplasty pada tahun 2007.

Tahun 2010, dia mendedahkan telah melakukan 10 pembedahan plastik dalam satu hari.Dia rela mengeluarkan wang sehingga jutaan dollar hanya untuk mendapatkan tubuh sempurna.

Tentu saja tubuh buatan itu tak selamanya sesuai untuk tubuh Heidi Montag.
selepas melakukan pembesaran payudara, dia sempat mengecilkannya lagi lantaran aktivitinya terganggu oleh ukuran dada yang terlalu besar.

2. Kim Kardashian


Kim Kardashian sempat disebut-sebut sebagai the next Heidi Montag. Pasalnya, penampilan fizikalnya saat ini sangat berbeza jauh dengan prestasi beliau semasa baru menjejakkan kaki di dunia hiburan. Gambar pertama diambil pada tahun 2006, sedangkan foto yang lain diambil pada tahun 2010. Kim mengaku tak pernah melakukan pembedahan plastik, namun siapa yang tahu kebenarannya?

3. Lindsay Lohan


Orang diluar sana bertanya-tanya selepas Lindsay Lohan keluar dari penjara dan menjalani pemulihan. Bagaimana tidak, bibir yang awalnya biasa-biasa sahaja malah kelihatan lebih seksi dan penuh. Fakta ini menimbulkan dugaan bahawa bintang MEAN GIRLS ini telah melakukan suntikan tertentu selama berada di dalam tahanan. Seandainya, semua tahanan boleh mendapatkan kemudahan seperti itu.

4. Snooki 


Jika ada orang yang disebut penggila tanning, maka Snooki adalah orangnya. Bintang JERSEY SHORE ini menghabiskan hampir seluruh hidupnya untuk membuat kulitnya jadi gelap. Snooki bahkan tak segan menggunakan losyen setiap hari agar prestasi beliau kelihatan sempurna. Satu-satunya perkara yang boleh membuat ia berhenti (untuk sementara) adalah kehamilan.

5. Tori Spelling


Apakah Anda melihat ada yang pelik dengan penampilan Tori Spelling. Tepat! Bentuk payudara ibu empat anak ini memang akan membuat siapa pun terheran-heran. Bentuk yang tak sempurna itu diakibatkan oleh pembedahan pembesaran yang tak berjalan lancar. Nasi sudah menjadi bubur, dan kini Tori hanya hanya menyesali nasibnya. Masih berani mencuba mengubah tubuh?

6. Nicole Kidman


Kulit yang masih halus dan tanpa kerut memang cukup mencengangkan untuk wanita berusia 48 tahun. Namun semua itu terjawab setelah Nicole Kidman mengaku telah menggunakan botox. Jadi tak heran jika penampilannya terlihat bertahun-tahun lebih muda.

7. Taylor Momsen



Gara-gara rambutnya yang Kusut, Taylor Momsen sempat diberhentikan dari GOSSIP GILRS. Namun setelah itu, dia malah mengubah dirinya jadi lebih mengerikan. Lihat saja penampilannya sebagai seorang rockstar. Make-up tebal yang berlebihan itu jelas membuat penampilannya makin mirip hantu. Jangan salahkan orang lain jika ada yang menjerit ketakutan saat bertemu Taylor.

8. Hilary Duff


Mungkin banyak yang terkejut saat melihat nama Hilary Duff dalam senarai ini. Pasalnya, penyanyi yang satu ini memang dikenal kerana style-nya yang selalu semulajadi dan ada apa padanya. Namun sejumlah foto menunjukkan bahwa dia telah melakukan sesuatu pada giginya. Giginya yang dulu kuning dan patah, telah di ubahsuai menjadi cantik. Satu lagi! Ada rumor yang menyebutkan bahawa dia pernah melakukan pembedahan payudara. Percaya atau tidak, terserah Anda?

9. Ashley Tisdale


Ashley Tisdale nampak cantik dengan kulit eksotis? Jadi, itu hanya tiruan. Bintang HIGH SCHOOL MUSICAL memang menggunakan tan berlebihan agar kulitnya terlihat lebih gelap. Semoga saja dia tidak melampaui batas, sehingga membahayakan kesihatannya.

10. Christina Aguilera



Make-up yang selalu berlebihan adalah sebab-sebab mengapa Christina Aguilera layak masuk senarai ini. Lihat sahaja bagaimana dia menggunakan lipstik, eye-shadow dan make-up lain. Apakah penampilan menonjol membuat dia makin cantik? Atau malah makin teruk? Anda yang menilai.

Dan, itulah 10 Artis Hollywood Dengan Kecantikan Palsu semoga menambah wawasan anda. kalau ada yang terbaru admin kongsikan lagi

0 Response to "10 Artis Hollywood Dengan Kecantikan Palsu"

Post a Comment